اندر حکایات خصوصی سازی و اضافه کاری بانکیها

امروز یه مشتری و من همزمان داشتیم خودمونو باد میزدیم.کولر داریم ولی میگن خصوصی شدیم یارانه نداریم پول برق زیاد میاد در و پنجره رو بازکنین تا هرچی آلودگی صوتی و گرد و غباره بیاد داخل شعبهاوه و حواستون پرت بشه.تازه سرپرست اومده میگه مشتری نیارین اضافه کار نمیدیم. خصوصی شدیم .بعد از ظهر برید مشتری جذب کنین.با کدام امکانات بانکی و خدمات مترقیتعجب.رئیس میگه این ماه که اضافه کاری اومد برمیگردونمش سرپرستی. بابا 10ساعتتون مال خودتون.عصبانیکارمندی از اول وقت باید هرجور باید به ساز مشتری و روسا برقصه و آخر سر هم مثل امروز کسری بیاره دیگه نا نداره بره بعد از ظهر بره مشتری بیاره . بابا جذب مشتری یه کار تخصصیه. من تحویلدار باید سعی کنم مشتری ناراضی نره و کارمو درست و با نظم و حوصله انجام بدم.لبخندبابا خودت تا حالا رفتی جذب مشتری. بقول رئیس دست بردار..دست بردارزبان

/ 4 نظر / 13 بازدید
کارمند بانک ملت

سلام گرامی . ممنون که به صفحه ی من سر زدین . شما لینک شدین . ممنون می شم اگه ما را لینک کنید .

هادی مصطفایی

درد همگی ما اینه که یه عده آدم کم سواد و بعضا بی منطق اومدن شدن مدیر . اگه هر کی کار خودشو درست انجام بده و انفورماتیک بانک یه کم پیشرفت کنه هم کارمند راضی میشه و به دنبال اون مشتری هم راضی بانک رو ترک میکنه به امید فردایی بهتر

کارمند بانک ملت

کلمه ی مدیریت ، خنده دار ترین جکیه که هر کارمند تا حالا شنیده ... افشا می کنیم ، شاید اینگونه به مدیریتی پاک برسیم اجازه ی تبادل لینک می فرمایید ؟